A KCSV5 villamos felújítási naplója

2010. július 3.

Az erősáramú részek még nem működtek tökéletesen, a mérések és a mozgáspróba azt mutatták, hogy a szaggatók egyike nem dolgozik. A főkapcsoló sem kapcsolt be elsőre, aminek az okát szintén meg szerettük volna találni.

A hibakutatás nem lázas rohangálás, hanem ücsörgés a kapcsolási rajz felett Elfüstölt a kilométeróra, sajnos még nem a sebességtől (szó szerint, látszik is az égett rész)
 
Akkumulátortöltés házi kisautomatás védelemmel Jeladó hibakeresés az I. motor tengelyvégén
 
Itt is van valami, de nem a jeladó Megtaláltuk a sebességmérő jeladóját (a II. motor végén volt, az I.-esén a menetíróé volt)
 

Tevékenységek:

Ráfordított munkaórák száma: 34

Összes ráfordított munkaórák száma: 479


 

2010. július 15 - 20.

Nem csak a kocsival, hanem a nagyobb alkatrészekkel is foglalkozni kellett. Zsoci hazavitte a vezetőállás székének maradványait, majd felújította őket.

A vezetőülés ilyen állapotban került elő Az ülés talpára is ráfért egy kis javítás
 
Első lépésben a régi festéket kellett leszedni A festékmaró jóbarát 1.
 
A festékmaró jóbarát 2. A megtisztított darabok festés előtt...
 
...és után Elkészült a szép új kárpit is.
 

2010. július 25.

A kilométeróra nem működött. Először azt hittük, a jeladó hiánya okozza a problémát, de kiderült, nem a menetíróéra van kötve, ezért megnéztük a kábelezését is.

A műszerpultban is akadtak javítanivalók. Itt épp a sebességmérő kábelezése Balázs köti be éppen a pultot
 
A féktárcsákon már - igaz még csak keskeny sávban - látszik a használat
 
tovább a következő oldalra